Klikając „Akceptuję”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
łatwa i szybka rejestracja w obiekcie za pomocą telefonu
wszystkie niezbędne informacje na temat pobytu w obiekcie oraz najbliższego otoczenia (komunikacja miejska, urzędy, opieka medyczna, edukacja, sklepy itp.) mogą znaleźć we własnym telefonie
zgłaszanie pytań i problemów do obiektu za pomocą WhatsApp lub SmartChat’u przez stronę internetową w telefonie
komunikacja odbywa się w językach ukraińskim i polskim – SmartChat tłumaczy automatycznie!
otrzymują narzędzie do łatwiejszej i szybszej rejestracji Gości z Ukrainy w swoim obiekcie – oszczędzają czas pracy recepcji
umieszczają jednorazowo wszelkie informacje dla ukraińskich Gości, jakich oni potrzebują w temacie pobytu w obiekcie oraz najbliższego otoczenia (komunikacja miejska, urzędy, opieka medyczna, edukacja, sklepy itp.)
informacje dla ukraińskich Gości mogą w łatwy i szybki sposób dowolnie edytować i aktualizować
przyjmują pytania, zgłoszenia od ukraińskich Gości poprzez SmartChat i odpowiadają na nie – tłumaczenie w językach polskim i ukraińskim jest automatyczne!
używają SmartChat w wersji desktop, gdy pracują przy komputerze lub za pomocą aplikacji w swoim telefonie
Gość hotelowy skanuje kod QR przy recepcji.
Gość kontaktuje się z hotelem w swoim własnym języku za pomocą znanych mu komunikatorów (WhatsApp).
System wykrywa język i tłumaczy wiadomości. Hotel odpowiada po polsku a SmartChat automatycznie tłumaczy i wysyła do Gościa w jego ojczystym języku.